دیترویت ۲۰۱۵ از نگاه یک پهپاد
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، شورلت سالن زیبایی را برای بازدیدکنندگان آماده کرده است. در این سالن می‌توان خودروهای نظیر کوروت Z06، تراکس و کلورادو را در قسمت میانی سالن مشاهده کرد. شورلت نسل جدید ولت را در انتهای سالن و در میان صفحه‌ی نمایشی به طول ۶ و عرض ۲۱ متر قرار داده است که این موضوع منجر به جلب نظر هر چه بیشتر این خودرو می شود. در نقاط دیگر سالن نیز می‌توان صفحات نمایش بزرگ دیگری را مشاهده کرد که شورلت در آن‌ها به بیان مشخصات خودروهای خود می‌پردازد.

شورلت در جریان برگزاری نمایشگاه اتونبیل دیترویت ۲۰۱۵ از نسل جدید خودروی هیبریدی قابل شارژ خود، یعنی ولت پرده برداشت. همچنین این کمپانی از نمونه‌ی مفهومی بولت نیز رونمایی کرد. اما این همه‌ی ماجرا نبود و با مراجعه به غرفه‌ی این کمپانی بازدیدکنندگان می‌توانستند سایر محصولات این کمپانی را نیز از نزدیک ببیند.

هفته گذشته نمایشگاه خودروی دیترویت برگزار شد که در جریان آن شاهد معرفی نسل جدید شورات ولت به‌همراه نمونه‌ی مفهومی بولت توسط شورلت بودیم. این کمپانی ویدئویی از غرفه‌ی خود را که با استفاده از یک پهپاد ثبت شده، به تصویر کشیده است.

 یکی از اقدامات جالبی که نشان از عمیق‌تر شدن ردپای فناوری در گوشه گوشه‌ی زندگی انسان‌ها دارد، استفاده از یک پهپاد برای تهیه‌ی ویدئویی ازسالن شورلت در این نمایشگاه است. همانطور که در ویدئوی مورد نظر مشاهده می‌کنید، شورلت موفق شده تا جزئیات غرفه‌ی خود را به زیبایی در این ویدئو به تصویر بکشد.





:: برچسب‌ها: شورلت,دیترویت,نمایشگاه ماشین سال ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: